Spis treści:

  • Polityka Rezerwacji w restauracji Fromażeria
  • Dokonywanie Rezerwacji
  • Czas Rezerwacji i życzenia specjalne
  • Rezerwacje grupowe dla 6 osób i więcej
  • Dane gości i polityka prywatności

Polityka Rezerwacji w restauracji Fromażeria                                                     

  1. Restauracja Fromażeria rekomenduje rezerwowanie stolika, szczególnie w weekendy.
  2. Rezerwacje są przyjmowane dla grup do 8 osób.
  3. Dla grup powyżej 6 osób prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów rezerwacji. Restauracja Fromażeria przyjmuje rezerwacje powyżej 6 osób wyłącznie od Wtorku do Czwartku, oraz w Niedzielę.

 

Dokonywanie Rezerwacji

  1. Dokonanie rezerwacji w restauracji jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
  2. W celu dokonania rezerwacji należy wypełnić formularz rezerwacyjny na https://www.fromazeria.pl/restauracja lub skontaktować się z restauracją telefonicznie.
  3. Rezerwacje online są przyjmowane z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem.
  4. Jeśli goście chcą dokonać rezerwacji z mniejszym wyprzedzeniem czasowym prosimy dokonywać ich telefonicznie na +48 61 200 11 96. Restauracja nie może zagwarantować skuteczności rezerwacji dokonanych przez email poniżej 24 godzin przed rozpoczęciem rezerwacji.
  5. Gwarantujemy dostępność zarezerwowanego stolika przez 15minut po czasie, na który została dokonana rezerwacja. Bardzo prosimy o informację telefoniczną o możliwym późniejszym przybyciu z 24-godzinnym wyprzedzeniem na +48 61 200 11 96. Brak takiej informacji oznacza, że restauracja nie gwarantuje dostępności stolika po upływie 15 minut.
  6. O prawidłowo dokonanej i przyjętej rezerwacji on line restauracja informuje, wysyłając na podany adres e-maila z potwierdzeniem. Rezerwacja jest skutecznie dokonana z chwilą otrzymania jej potwierdzenia emailem.
  7. W celu zmiany rezerwacji w terminie mniejszym niż 24 godziny przed rezerwacją, restauracja prosi o kontakt telefoniczny pod +48 61 200 11 96
  8. Uprzejmie prosimy o odwoływanie rezerwacji, o których wiadomo, że nie zostaną wykorzystane.
  9. Niewykorzystane rezerwacje które nie zostały odwołane lub modyfikowane według polityki rezerwacji będą skutkować w potrąceniu naliczeniu 50PLN brutto za niewykorzystane zarezerwowane miejsce.
  10. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody poniesione przez Państwa lub osoby trzecie z powodu nieprawidłowego dokonania rezerwacji wg. powyższej polityki restauracji Fromażeria.

 

Czas Rezerwacji i życzenia specjalne

  1. Standardowy czas, na który restauracja Fromażeria rezerwuje stoliki to:
  • Dla grup 2-4 osób – 2,5h
  • Dla grup od 5-7 osób – 3h
  • 8+ ustalane indywidualnie
  1. 2. Chęć skorzystania ze stolika dłużej niż na powyżej okrteślony czas należy potwierdzić z restauracją telefonicznie z 24-godzinnym wyprzedzeniem na +48 61 200 11 96.
  2. Restauracja dołoży wszelkich starań aby serwis podczas trwania rezerwacji był sprawny, tak, aby nie było konieczności przedłużenia rezerwacji ze względu na opóźnienie w serwisie.
  3. W przypadku, gdy stolik nie jest zarezerwowany przez następnych gości po zakończeniu czasu rezerwacji, można dokonać przedłużenia czasu trwania rezerwacji na miejscu za uzgodnieniem z menadżerem sali.
  4. Wszelkie specjalne życzenia gości odnośnie rezerwacji powinny być potwierdzone z restauracją telefonicznie z 24-godzinnym wyprzedzeniem na +48 61 200 11 96. Restauracja dołoży wszelkich starań aby je uwzględnić, aczkolwiek nie gwarantuje ich spełnienia, szczególnie dla rezerwacji dokonywanych na Piątek lub Sobotę.

 

Rezerwacje grupowe dla 6 osób i więcej

  1. W przypadku przybycia mniejszej ilości gości niż ustalona, restauracja ma prawo po 15 minutach po rozpoczęciu czasu rezerwacji w części brakujących gości w sposób zmniejszenia stolików oraz liczby miejsc o liczbę brakujących gości.
  2. Restauracja nie gwarantuje dostępności większej ilości miejsc niż ustalone i potwierdzone odczas dokonywania rezerwacji.
  3. W przypadku niepojawienia się części osób rezerwacji bez powiadomienia restauracji z mniejszym wyprzedzeniem niż 24 godziny, naliczana jest opłata za usługę rezerwacji stolika, która ma pokryć stratę z tytułu wyłączenia stolika ze sprzedaży.
  4. Dla grup powyżej 6 osób doliczana jest opłata za serwis w wysokości 10% od końcowej wartości rachunku brutto.

 

Dane gości i polityka prywatności

  1. Dane gości są zbierane wg polityki prywatności dostępnej na pl. Nie podanie poprawnych danych, albo podanie nieprawidłowych bądź nieprawdziwych danych, uniemożliwia dokonanie lub potwierdzenie rezerwacji.